Nieurodowy hit: ekspres Tassimo + kapsułki za 19zł


Wpis, którego zupełnie nie planowałam, a który zrodził się właściwie z potrzeby. Potrzeby podzielenia się okazją, na którą trafiłam w sumie przypadkiem, a okazją zaiste jest, bo jeśli możemy nabyć ekspres i zapas 4 opakowań kawy do niego, w cenie niższej niż jedno regularne pudełko takiej kawy, to dla mnie to faktycznie jest promocja :). I tak, wiem, że nie jest to temat urodowy - chociaż tylko pośrednio, bo niewyspane, bez dobrej kawy, nie wyglądamy zbyt promiennie, więc możemy uznać, że wpis dotyczy wsparcia dla korektora pod oczy ;).

A więc jak zdobyć taki zestaw?



Jeśli już piję kawę, to tylko taką z ekspresu, bo niestety tylko taka mi smakuje. Od 8 lat posiadam ekspres z serii Nescafe Dolce Gusto, i uważam, że mimo rozmaitych opinii o słabej jakości tych kaw i teorii, że jak kawa z ekspresu, to tylko prawdziwego ciśnieniowego - to są naprawdę fajne i bezproblemowe urządzenia, których obsługa i cała zabawa wokół kawy jest banalnie prosta i niekłopotliwa. Tym bardziej przykuła moją uwagę promocja związana z ekspresem kapsułkowym, tyle że firmy Bosch z serii Tassimo. Cały trik, aby zdobyć ekspres i zestaw 4 opakowań dowolnych kaw polega na połączeniu dwóch promocji: tej obowiązującej obecnie w Carrefourze i tej bezpośrednio związanej z marką Tassimo. Co należy zrobić?


Ekspres można kupić już za 19zł + 4 opakowania kapsułek GRATIS (169zł - 150zł), dzięki aktualnej promocji w sieci Carrefour. Promocja trwa od 10 do 22 czerwca 2015. 

Możecie też kupić dowolny ekspres Tassimo gdziekolwiek poza Carrefourem, wtedy automatycznie do każdego modelu dostajecie zwrot gotówki 150zł. W mojej konfiguracji wyszło tak jak wyżej, czyli 19zł, bo wybrałam najtańszy model. Uwaga: zwrot otrzymacie po zarejestrowaniu zakupu na stronie, do której link znajduje się poniżej - więc na wstępie płacicie pełną kwotę, ale na pewno otrzymacie swój rabat. Ta promocja obowiązuje aż do września.

Z mojego doświadczenia, ekspres sprawdza się fajnie (znajomi go posiadają), jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami kapsułek więc mi zdecydowanie wystarczy :). Jeśli jednak macie ochotę, to do wyboru jest całkiem sporo fajnych modeli.







Więcej informacji o formule promocji, gdzie zarejestrować paragon i całą resztę znajdziecie TUTAJ.

To co - kto się skusi na kawę? 

Wpis nie powstał w wyniku współpracy z żadną marką, jest jedynie wynikiem fajnej okazji ;)









Etykiety: , , , , , , ,